نهایت زندگی
نوشته شده در تاريخ 13 / 7 / 1389برچسب:, توسط پونه |

سلام به همه دوستای درس خون خودم

حالتون چطوره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

با درس ومدرسه چیکارا میکنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بازم مدرسه ها باز شده  و یه حالو هوای دیگه

بازم بوی کتاب و دفتر و لوازم التحریر جدید

بازم بوی نیمکتای تازه وتمیز

بازم معلمای جدید و همکلاسی های جدید

بازم رفیقای قدیمی

بازم........................

و بالاخره

بازم مدرسه

امسال تصمیم گرفتین که چیکار کنین

میخوایین درس بخونین یا اینکه

خب من که امسال باید درس بخونم

چون امسال سال آخریه که میرم مدرسه

یعنی 12 سال درس خوندن واسه من امسال تموم میشه

و سال دیگه به امید خدا دانشگاه



نظرات شما عزیزان:

فرشته ی مرگ
ساعت8:54---7 مهر 1391
عزیز من اومدم جونتو بگیرمنترس من مهسام.............به وب من سری بزن باشه جیگر.نظر یادت نره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.